Kumla reg.tävling

Hästarna gick sämre igår än förra helgen trots det kändes det väldigt bra på framhoppningen. Jag måste vara nöjd med bägge eftersom kumla är en av några i hela örebro län, jag besökt som har det värst med titthinder.

Jacky stannade ut sig på sista hindret, suck. Vi kom över iaf de flesta hemska hinder som jacky skulle stannat på för längesedan för några månader sen så jag borde vara nöjd nu eftersom på sistone har det känts som jacky och jag klivit ett steg framåt med att klara dom flesta titt hinder.  
Och sen Gick Gina också bra men jag vet inte vad som hände i mitten av runda hon blev grinig och ville hela tiden sticka iväg och var vinglig. Hon kanske var trött eftersom det var bed A.O, väldig lång bana och många språng. Gina som inte gått så långt förut på det höjden. Vi fick några bommar ner...




 
120



Jag såg ialla fall glad ut

                                                         foto:sofiagrahn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0