24032010

Idag var jag seg och orkade knappt rida. Jag ska inte ljuga men det händer ibland att jag inte har lust att rida, eller träna men  jag vet att jag måste göra det för att nå framgång på tävlingsbanan, det är det som driver mig varje dag.
 Det är självklart också för hästarns skull, de ska må bra! Men ändå när man har väl kommit ut till stallet brukar det kännas bra ändå att det är inte så trist. Mina hästar lyckas ofta göra mig glad, dom brukar ju liksom oftast göra en glad, eller hur? Hästfolk.

Longerade Jacky och Gina idag med champon, lätt pass blev det eftersom de har gått mycket nu, senaste dagarna.








Och sen red jag Patron en sväng.. Han är rätt pigg nu efter klippet =)

Dagens köp här; kan ni se vad det skymtar i påsen? Svaret kommer nog imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0