bloggtorka.. sorry

Som ni säkert märker har jag lite bloggtorka men så är det ibland! Det händer så mycket som jag vill blogga om, men..har inte ork eller fokus,  för många bollar i luften och alldeles för mycket att göra som vanligt. ...

Jag har nog fått ofrivillig bloggtorka.  Men jag tror att ni kanske kan hjälpa mig? Jag ser nu att det är väldigt väldigt många som besöker här. Så det måste vara så att ni tycker det är kul läsa här när jag uppdaterar duktigt.

Då Undrar jag vad ni vill läsa om? Mer om hästeri eller outfiters eller home? 
Men inte mode, det är inte min grej att säga vad mode/trend är och så utan jag tycker att man kan göra en egen gryta av mode enligt sin stil resp tycke. Jag kan bara visa vad jag gillar, hur jag väljer och mixar av mode karusellen.

Det är ett enkel fråga som ni kan svara på för att hjälpa mig på traven. =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

berätta om vad du gjorde i NY, inredning, outfit, djur? :D



kramar!

2010-03-11 @ 19:09:55
URL: http://philadelphia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0