Meeting på Romme -Borlänge



Topphelg!! jäkla skönt att det känns bra nu igen efter all skit på sistone med hästarna.

Jacky var på sitt bästa humör och hoppade. Patron var också super! med  tanke på att vi inte tränat på länge och han inte tävlat på ca 2 år.

Han kollade gärna på publiken och ruskade om öronen emellan hinderna, men han hoppade jätte fint ändå.  Debut 1 m, han gick jätte fint. Men vi kom in fel på kombinationen, petade ner båda. 

Jacky skötte sig toppen, hoppade allt! i varje klass, den där hästen är verkligen skum eller vem vet att det var jag hela tiden? Det får vi nog ändå aldrig veta...

Vi blev placerade i 110! ett pet i omhoppningen, det var lite slarvigt ridet av mig mot en oxer, jag red lite för fort dit och hann inte ta tillbaka.

 Jätte nöjd med helgen!! =)

Jag tog med Patron istället för Gina eftersom hon är halt båda fram =(...varit på ATG och fått behandling. Vila framöver... suck tråkigt.







Kommentarer
Postat av: Pernilla björke

suck, bor i romme och kom aldrig till hopptävling i romme.. :( visste inte du var där!! ;)

2010-06-28 @ 21:24:32
URL: http://ebjorkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0