30/7 2010

Patron; Kort skogs sväng.. Det är en sjö av ridbanan nu så därför blev det lite skogstur igen. Patron var strulig med munnen, han vile inte ta jämn kontakt och stöd idag utan ville smita undan jobbet och kollade istället på allt annat.

Jacky; Red på rakbanan. Passet gick ut på att enbart rida i långa tyglar så att hon ska söka sig neråt och framåt. Det gick inte bra heller med henne. Hon vågade inte söka neråt utan var spänd och ville kolla runt. Hon blir till sig så fort nåt det minsta rör sig som tex gräset eller fråglarna. Så far huvuvdet upp! och sen går hon gärna fortare och fortare, jag fick ta massor av halvhalter puh min mage fick joba extra idag. Men slutet av passet blev det mycket bättre! hon gick det tempo jag ville ha och huvudet nere!

Sen hann jag inte mer med fler pga ska ut på middag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0