Det var på tiden...Nu kan jag lägga upp filmsnuttar ev. länka =)


Vingåker 2009, 110. Gina gick så jävla bra men synd att vi strulade till lite vid start 
Kumla banhoppnings träning 110. sur märr =) men det gick bra ändå
Patron 90 cm. 2008...  Valåsen. Jag har faktiskt nästan glömt hurdan han är att hoppa med.. När man tittar på filmsnuttar av honom så blev jag faktiskt förvånad över hur duktig han verkligen är, än vad jag hela tiden minns eller trodde. Det är nog för att mina hopp och tro på honom har försvunnit nu på ett bra tag så att jag inte tänkt mycket på det liksom att jag har blundat undan det.... och låter honom / det ta sin tid. Han har bara tävlat fyra gånger... det är två år sen nu sist vill säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0