suck det ska alltid vara något...jag är en ren oturs människa

Gina blödde näsblod idag..what?! Ärlig talat har jag aldrg sett en häst blöda näsblod närhet av mitt liv Utan bara sett det i böcker.

Fick några tips att det är inget att oroa sig för, det kan vara hon som fnös och brusit ett blodkärl.. och enligt veterinär på hemsidan Hippson att hästar kan blöda som vi människor utan det är något men orsakerna kan även finnas. Tumör osv..
-Hoppas det är inget då!

En Veterinär skall ändå komma nästa vec och ha tand kontroll plus vaccinera några. Då kan hon också kanske kan se vad det var. Annars får vi väl åka till ATG igen.

Jacky fortf halt........Vi får väl cokså ta med henne till ATG.

Hästarna får vila imorgon ev söndag för jag åkt ner till Skåne.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0