Jag tror att jag mår bra?

IGÅR
Det började med att bilen pajade imorse.. ok
Sen kändes Patron ofräsch när jag red honom.. sen såg jag att han var halt bak?! så kollade noga genom benen så hittade jag ett litet sår som förmodligen fått infektion, lite svullen där.. ok
Red Tommy idag.. Gick bra förutom att han bockade av mig....ok
Min älskade katt Tassen fortfarande inte syns till över en vecka nu.. ok

Goldie gick bra idag, red lätt på banan. Mest skritt och lite trav.
Baronese fick vila. Hon är oridbar när hon skakar så med huvudet.. fick en bra teori av Annika. Det kanske kilar öronen om Baronese för hon har en slags "svamp" i örat eller det är något med ögon.. Trots att jag tvättade med ögontvätt och fått salva av D.Veterinär.

Så det ligger kanske inte i munnen som jag grubblar över.


Patron



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0