Dagens ridpass

Skrittpass fick Patron och Gina. Därefter blev det lite dressyr pass för Goldie och Baronese.

Jag galopperade henne för första gång. Det kändes bra!
Men galopfattningar behövs tränas upp =)

Baronese skakar fortfarande med huvudet!? Det är nåpgot med bettet. Ska iväg imor köpa Eggbett med gummi.. gärna rak, om nu de ens finns?? vet ni?

Tredelat blev för stark, Hon dyker ner. Sen känns två delat inte bra. 

Sen måste jag oxå shoppa lite grejer till Tommy. Har bara för små eller för stora utrustning. 

Tommy blev longerad.

Jag har också hunnit fyndat fem hästtäcken dag. 
Utgångstäcke samt stalltäcke, bara 400kr! Av min gamla arbetskompis, när vi var hos dem och fikade. Trevligttrevligt! Saknar verkligen mitt gamla jobb =)


Jacky fortf block halt. Janne var hos oss igår och tog av skon. Han stack upp hålet under hoven,  det rann svart gegga ut blä. Nu står hon med jodopax packning. 


Nu får vi bara vänta och se. 



Gina



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0