6/8 2010

Gina och Jacky gick en skritt promenad ut i skogen av mina medryttare, Emma och Julia.

Patron; En lätt sväng i skogen med mig.

Red Baronese idag för första gång här hemma, Jag hade Julia med mig. Tur! att hon var med. 
För jag hade tänkt sitta upp själv för att Baronese är "väl inriden". Nej hon var pigg idag! Jag longerade henne först innan jag satt upp.

Julia höll Baronese med longerlina. Hon stegrade och skuttade till precis när jag satt upp. Sen var hon snäll! vi skrittade bara runt. Baronese tuggade och skakade mycket med huvudet, hon gillar nog inte tre delat bett. Jag hade inte testat med tre delat innan utan använde rakt gummiett hela tiden. Byter tillbaka mot det från tre delat i fortsättningen.




Äntligen kom en hovis som kunde ta mina unghästar eftersom min hovis J är typ sjukskriven.
Baronese var snäll men inte Goldie mot slutet med bakbenen. Hovslagaren var tuff, det måste man vara.








Kommentarer
Postat av: J

HAHAHAHA xD



ÖJJ, ÖJJ!



Haha asså...

2010-08-07 @ 08:27:03
URL: http://ponniiepower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0