10/8 2010

Jacky halt!!! Jävla skit! Inte konstig som hon fått två spik i hov köttet! 

En "Vikarie" Hovslagare kom igår igen och skodde Jacky eftersom hon hade tappat sko. Men det var ändå dags att sko henne. Och han lyckades slå 2 miss hål på henne så att hon blödde! Jag blev sur och då sa han att Jacky hade " känsliga hovväggar nåt sånt"

-Ba.. som Min hovis aldrig har missat på någon av mina hästar!

Och skodde Baroneses tapp sko, som hon bara haft med ett par dagars nya skor.

Ringde till Min hovslagare och berättade om det hela... så tyckte han det var jätte dåligt och skulle komma så fort han kan. Förmodligen Imorgon och titta på alla resp Jacky.

Red Goldie lätt på banan mest skitt med träning på gas och broms.
Hann inte med Baronese idag för Vi åkte iväg på träningen med Patron. Det gick skit.. Vi kom in fel hela tiden och det kändes inte bra. Det gick dock något bättre mot slutet, vi kom in bra osv. suck. Det är kanske bara för att vi båda är ofokuserade.




Kommentarer
Postat av: Emma

Men gud o:

2010-08-12 @ 10:08:45
URL: http://cavalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0