Full rulle som vanligt

Kom hem från skåne i måndags, det var jäkla längesen jag var hemma där nere. Snön har smält ner en hel del nu, det finns bara lite kvar nu här och där. Men jag ser ingen snö i skåne, blomorna har redan blommat upp där. Kan inte isdrottningen låta en riktig rejäl vår komma nu, tack!

Tränade för Britt på tisdagen, tog Jacky. Hon gick super bra den här gången med! inga tvärstopp, utan flög fint över allt.

Hann också med middags fest som mitt gamla jobb bjöd på under veckan. Gott va det! Det var kul att träffa alla mina gamla arbetskamrater, som jag jobbat med inom MR. Dock glömde jag fota min fest oufit =( sorry...

Vi kan förmodligen bada på måndag! vilket betyder att badrummet blir helt klart! Hoppas hoppas att allt går som det ska...Bara koppla in vatten och skruva in blandare som återstår. Bilder kommer.. =)


Nu ska jag kila och äta middag! svejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0