Dagen idag

Jag jobbade kort dag idag och gjorde det viktigaste. Sen red jag en ponny inför annonsförsäljning. Jill tog bilder när jag red och hoppade. Det är en fördel att vara lättviktig och dvärg nu =) för jag kan fortfarande rida ponnyer.
Oj jag har verkligen dålig balans på små hästar...är van att ha stora under mig och det känns mycket stabilare. Ponnyn var också stel som en pinne hehe.. bilder och film kankse dyker upp här snart.

När jag just tog in alla ponnyerna för lektion och då kom Jill med champagne och vin till mig =) Självklart skålade jag och Jill.

 


Vi skrattade åt att vi känner oss så "fåniga" inför kameran.

Kommentarer
Postat av: Julia

"lilla" dex ville också vara med!!

2009-09-04 @ 21:51:07
Postat av: Carro

inte många får champagne på jobbet ;-)

2009-09-05 @ 21:59:16
Postat av: Jenny

Ja precis =)

2009-09-08 @ 16:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0