ATG med Jacky

yeeah gud eller ödet eller vad det som jämt driver med mig har varit snällare mot mig denna här gången...Veterinären kunde inte hitta något synlig hälta.. hon markerade bara lite lite något vid höger fram vid longeringstest.. Så det var bara att rida i skitt redan nu och hon får gå i en mindre hage..sjukhage som det kallas. Men inte lätt nu när det är så lerigt ute och åter lera överallt här, på landet ialla fall.

Så det skulle bli lerbad om jag bara satte in Jacky i en 3x3 hage... och bygga om sjukhage på ny plats varje gång när det blivit en riktig ler pöl kan jag inte tänka mig.. det finns inge tid och ork så jag beställde ett lass med grus  som jag fick gräva till en platta.. Varje minut när jag grävde tänkte jag fan vad jag har gett in mig på och varför jag gör allt detta för en häst? =) Resultatet blev en snygg hage och träningvärk som höll i dagar.......







Kommentarer
Postat av: Sofie

du är duktig gumman

2009-12-02 @ 12:18:08
URL: http://konstgjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0