Ser man på! våren är på väg

Äntligen första riktig vår dag i söndags att man kände värmen "bränna" på min fleecetröja, Och jag red utan jacka idag.. Ett bra vår tecken! Och jag 0ckså hunnit fika med kaffe ute i solen. Hästarna gick utan täcke isöndags, passa på att lufta sig och få Dvitaminer. (det får hästarna av solen) Red Jacky och Patron, Jacky fick kantra lite på rakbanan, oj vad hon explorerade en bit på vägen hem.. Hon fick förmodligen också lite vår känslor.






Igår Hade vi banhoppningsträning i Kumla, min klubb hade ordnat några kvällar framöver så att man fick öva på att hoppa bana och så, man fick ta med sin tränare. Britt var med mig, Jacky och jag fördes plötsligt samman och hon hoppade som tusan perfekt. Hela banan.. så att jag börjar tänka nu vad gjorde jag egentligen? =)
Skit bra var det! så jag har tillbaka förtroendet för att det kan gå bra och bli bättre.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, nu börjar våren komma. vi längtar efter dig och det ska bli roligt när Du kommer hem på torsdag. På fredag går vi på restaurang och äter. Puss

2009-03-22 @ 17:10:03
Postat av: Jenny

Låterbra!! Puss

2009-03-22 @ 21:22:28
Postat av: Anonym

;)!!

De bilder lurde mig totalt! På marken syns det strand sand men det var SNÖ :D. Flott bilder ;) puss

2009-03-24 @ 17:51:29
Postat av: Jenny

hehe, ja verkligen det stämmer att det är lätt tro att det är strand.. =)



Kram

2009-03-26 @ 10:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0