newyorknewyork

sista dag
.

Ännu en solig dag på Manhattan. Jag började med en riktig portion amerikansk frukost på Broadway..Korv, stekta ägg & pannkakor.

Fet rullade jag ner in till på Macy´s och kikade runt, stor och stökig.. men jag kunde i alla fall hitta två par snygga högklackade skor från Steven Madden, en sko som var som a la Carrie.


Vid solnedgången tog vi drinkar på SoHo och Greenvillage områden. Jag spanade in den kända tanten som står på vattnet- alltså frihets gudinnan.



På kvällen var vi på Bar89, "Snygg krog!" Och riktig coola toaletter dom hade.. trodde inte mina ögon först och törs först nästan inte testa.

Jag tjuvtittade in när vana amerikanare gick in och låste.. jag försökte kunna se genom glaset, att de verkligen blev suddig när man låste dörren och klar vid olåst. Ja jag kunde tyvärr inte se att man satt och sket inne..



open "jag är inne och låser" 



Kommentarer
Postat av: Jessica

åh snygga toaletter!

2009-01-25 @ 13:17:09
URL: http://jessistheshit.blogg.se/
Postat av: Jenny

japp det var tufft! Jag blev rätt överraskad först...

2009-01-25 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0