min vackra märr



Yester Lamborgina

Kommentarer
Postat av: Josefine.n

Läget? Ja, tycker också att hon är vacker.

Nyfiken bara, vad är hennes foderstat? Både vinter och sommar? Kul att se skillnad mellan olika fullblod:D



kramar Josse

2009-01-24 @ 21:50:27
Postat av: Jenny (jag)

Hej tackar! jo det är bra med mig. Hoppas det är bra m dig med.



Vet att många fullblod är ofta magra och "liten", Gina blir också lätt mager om man ger inte rätt foder.



Hon får samma foder, sommar och vinter. mer eller mindre berorende på årstid och tävling.



Hon får havre, pellets (krafft pluss BLÅ/RÖD), soja olja från krafft = som hjälper Gina mycket att hålla muskeln och hullet uppe. utan att göra henne het. Och hösilage.



Folk har kommit fram till mig och sa- kul att se ett fullblod med muskler..det var skoj att höra för jag har kämpat med att hitta rätt foder till henne.



Kram!

2009-01-25 @ 17:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0