aaaaaaaarrggh



Jag tappade kontrollen över min navara idag när jag var på väg hem från folkis imorse.. jag körde faktiskt inte fort jag looovar- jaja jag vet vad ni tänker.. hon som alltid kör som en galning men den här gången körde jag inte mer än 40 i den här kurvan! Nej jag skojar inte.

Så plötsligt kände jag hur navaran fick sladd först blev jag inte rädd trodde kunde tygla den tillbaka men icke den vände ett helt varv och rakt ner i diket tvärs över vägen...allt hände så fooort, helvete tur att det inte kom nån mötande bil i den skymande kurvan annars hade det blivit en rejäl smäll kan jag tänka mig.

Båda jag och yaya klarade sig.. när vi kom ner i diket det första jag tänkte var på yaya jag vände mig snabbt och tittade. Hon satt sin plats som vanligt/snällt och undrade vad som hade hänt.. tack lov att hon klarade sig bra. Och bilen klarade också sig felfritt från repa eller reva..


Nej det gick inte komma loss själv varken med 4hjuldriften så fick be T & H komma och dras loss med vår andra kingcab satan den klarade inte först vi fick skotta och sanda sen kom navaran loss...

 

 

Det hände samma sak för Tomas ifjol men deras incidenten var väl lite värre =)

 ja de vurpade en hel varv i alla fall


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man vet inte var gränsen går förens man gått över den :P Tur att allt gick bra :)

2009-12-31 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0