Pålsboda Lok/reg tävling på Örsta Kulle 24-26/7

Med Gina gick det fantasikt, bättre än det någonsin gjort. Hon hoppade så fint och gick jämn galopp.. man kan börja undra om det verkligen är samma häst. Vi dubbelnollade på fredagen och rev ett hinder på lördagen. Jag hann inte få ihop henne på ett upprättstående hinder, är verkligen så nöjd med henne. Hoppas hon håller så här tills vidare så vet jag att hon utvecklat mycket av träning. Jag strök henne på söndagen, tyckte inte hon behövde gå mer eftersom hon gick så bra.

Jacky gick också jätte bra på fredagen vi nollade nästan tills sista hindret i omhoppningen rev vi en bom. *fan!* typiskt men är jätte glad! Hon hoppade i alla fall allt. Va jäkla nöjd jag va på Fredagen, superbra dag.

Men sen gick jacky tyvärr inte bra resten av helgen.. 120 klasser. Vi stoppade ut oss på vattenhinder suck... mer titthinder träning får det bli!


Bilder kommer......


Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0