0609






Kläning GT
Skor Dinsko (design by me)
väska second hand

Hund yaya

Kommentarer
Postat av: linda

hej. hittade hit genom madi :) vad roligt med ridskolan - GRATTIS! det måste vara underbart, kan jag tänka mig :) har tittat de flesta inlägg i denna här blogg och undrar hur du gjorde med merlin sen? (sålde eller behöll honom)? flätttävlans kurs, hur gick det? :) kramis linda. har även en annan blogg om mig, www.gommish.blogg.se. astirazalea handlar om min vovve :)

2009-08-16 @ 22:19:19
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: jessica

bra/fin blogg, lust att följas via bloglovin? =)

2009-08-17 @ 21:26:11
URL: http://jessicastarkenberg.blogg.se/
Postat av: jenny

Linda; Tackar, =) kul att du hittat hit! Merlin har jag fortf kvar. Det m fälttävlan har jag nästan lagt på hyllan sistone har liksom mest satsat på hoppning..Jag måste skärpa mig och tag i igen och göra sista provet. Sen får jag starta.. det e ju hur kul som helst! =)



Kramar

2009-08-20 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0