full fart med tiden..

Vad mycket det händer så att jag inte hänger med själv i tiden..skolan och allting.. ja jag går ju sista året på plugget så det finns alltid något som måste göras som t.ex. projekt arbete, bal, prov och massor annat.. ångest att hinna med allt!

Lovet, var jag i skåne därför inte bloggat. jag tryckte knappen OFF där och hade semester.. med min kära familj. så skönt att vara med dem.. tråkigt bara de är så långt ifrån mig ofta.
Som vanligt snokade jag hemma där och hittade massor fynd.. mammas gamla kläder och böna lilla systern att få låna hennes kläder.
Till skåne gick resan bra och min väska nästan tom för jag visste att det blir alltid proppfullt i bagen när jag ska tillbaka till Örebro..
Jag hade rätt med alla fynd jag måste ha med till örebro och shoppat i skåne fick jag släpa mitt i kaoset "tåg- problem" som alltid. Det hade varit nån storm nånstans i småland..

Då tåget gick bara till norra delen av skåne och inget emellan där tills Nässjö.. de på SJ försökte få fram några reserv bussar som skulle köra emellan där.. det räckte tyvärr inte till fick jag höra när jag äntligen kom till Örebro med tur. Många fick vara kvar i Hässleholm med kaoset. Jag lyckasdes lifta med en taxi "lyxig resa" med SJ personal ända till nässjö =)

Dagen efter hämtade vi nya hästen som jag skulle få låna..det gick bra att få hem henne.

Menmen veckan efter allting hade jag bara hunnit gå till skolan på måndagen sedan blev jag mycket sjuk, jag hade fått Vinterkräksjuka! konstigt så här dags..?  Nu är jag helt slut.

Ja hoppas ni varit friska & krya! 

svejs ska gå o mata hästarna - sista pass för dagen idag..

Kramar

Solen har börjat tittat fram här hemma.. så mina hästar visade vårkänslor.

image226

image225


Kommentarer
Postat av: tilla

Härliga hästar du har! :)

2008-03-02 @ 01:09:01
Postat av: Askungen

Mysiga hästar !

2008-03-19 @ 09:06:04
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0