Viby & körsällskap lokaltävling 8/6

Med patron idag båda klasser gick skit bra! Han hoppade allt och det kändes verkligen att han blivit bättre.
Men den första klassen, var jag såå klantigt så att jag glömde det sista hindret och trodde det var klart.. därför fick jag fel poäng... Annars hoppade Patron över allt utan problem.
Och sen 90 klassen gick det också fantastisk bra men vi kom in lite fel vid sista hindret så vi rev.

Gina, 1 m klassen, mycket bra! 6e plac.. vi startade som nr 1 i startlistorna vilket det blev lite krångligt.. vi ledde en kort stund. Det var många som var med i den klassen..
wow vad mycket grejer jag fick idag för 6e plac... vik-bara hink, musli säck, saltsten....


Laghoppning, i hettan.. Gina började bli trött av det varma vädret. Gick ganska bra, rev två hinder. Det gick också ganska bra för dom i mitt lag.  Vi kumla laget kom 4e plac. Vann gjorde Viby & körsällskap på hemma plan..

Sån värme idag, var helt slut när vi kom hem.. och somnade i svala soffan direkt.

Imorgon börjar jag redan jobba efter min student i torsdags... inget sommarlov för mig men jag älskar att shoppa så måste jobba... =)

Svejs och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0