Lokaltävling Odensbacken ridklubb







 omhoppning, full fart..

 tjohoo mål.. Felfritt!

 4e plac, jag var etta i början men de tre andra ryttaren slog min tid så ramlade jag ned till 4e. 


Patron gick det faktisk mycket bättre än sist, han hoppade iaf allt trots en stopp. Det var läskiga hinder för honom idag.
Med Gina startade jag i två klasser. 1m- 4eplac och sen vårt andra runda 1,10 gick det bättre än förra söndag. Vi hade 8 fel idag där- rev två hinder.
 
Och sen hände det en skoj sak, jag blev tillfrågad om jag ville vara med laghoppning för Kumla ridklubb vilket där jag tränar och tävlar för. Det blir nästa söndag som vi hoppar lag..


En bra dag idag faktiskt.......Jag är väldligt nöjd.

Kram till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina bilder =)

2008-06-02 @ 22:06:31
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: syrran

Bra jobbat =) ,häftig bilder vid omhoppning :D

2008-06-03 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0