En ridtur i skogen

Idag var mina hästar ute på en skogtur. Min kära granne M ställde upp snällt att sitta på krut-killen Patron. Så stall jobb blir snabbt färdigt så jag kunde få mer tid med huset idag. Killarna håller på att göra hallen färdigt och de ska riva väggen i lilla toan. (bilder kommer strax).

image117 Bilder:Martina G

Idag blåste det jävligt så man tror att träden skulle falla prick på oss.

Patron & Merre är det på bilderna.

om ni inte visste så är merre bara 129,5 cm i makhöjd...och Patron ca 168cm.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Fridah

fiiina hästar :)

2008-01-19 @ 19:07:11
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Camilla

fina bilder. :)

2008-01-19 @ 19:13:21
URL: http://theonlymee.blogg.se
Postat av: Jen

Fina hästar du har och stallet ser jätte mysigt ut :)

2008-01-19 @ 19:14:18
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: Fridah

** hehe neej, en pinscher är det faktiskt, :)

2008-01-19 @ 23:02:44
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Susanne Grahn

Verkar mysigt att rida ute i skogen, men rid aldrig ensam. Bra att Du har kompis med. Ser fram emot bilder från hallen!
Din mamma

2008-01-20 @ 20:44:31
Postat av: Syrran

Mysig ridvägen och alltid trevlig ha ridsällskap =). Är patron verkligen 168 cm nu? :-O. Han är verkligen söt o fin! :). kram syrran

2008-01-20 @ 22:23:49
Postat av: Josefine.N

Är Patron 168 cm?:O Då är han några cm högre än min lille magic:D

Mysig ridvägar, här är det tråkig väg. Det finns visst skogen men den tar slut snabb. Skulle bara påminna att du kan kasta min mobilnummer, har tappat mobil.. Klant jag. Jag skickar email sen om nytt nummer när jag fixar ny simkort och mobil.

ha det gött
/Josefine

2008-01-21 @ 12:02:15
Postat av: Jenny

Alla: tack tack =)
Mamma; Jaja jag vet
Syrran; inte riktigt, bara ungefär..ska mäta honom exakt.
Josefine; Ja här finns det många fina ridvägar. it is great =) Ja jag hade oxå tappat bort min mobil för nån tag sen o skaffade en ny(samma nr) så alla nr var borta. vilket då har inte din nr längre. du får höra av dig =)
Kramar!

2008-01-21 @ 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0