Shoppat & visnings outfiters

Igår shoppade jag lite i Marieberg centrum. Köpte hem några plagg på rean. Rätt billiga faktiskt, alla plagg jag köpt kostade inte mer än 79 riksdaler..

Dagens prov-room outfit

image162
Top a´la american apparel är från H&M, young. jag brukar göra en massa fynd där..de har ju strl upp till 170.

image163


image164

Ni undrar säkert varför nu jag för guds skull köpt för stor storlek.. ja som vanligt är att mina ideer proppar upp i min tankar, den var bara enda som fanns kvar och jag tänkte direkt varför inte sy om den. Så billig är den ändå så de gör inget..så nu måste jag bara kila och köpa röd tråd till symaskinen.


svejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0