Till New York om 2 dagar- packning ångest!



Ja som ni ser...

Packing katastrof! Jag kan inte bestämma mig, det blir alltid till slut att jag tar med hela min garderob i resväskan och sen på resan har jag släpat dom i onödan eftersom jag bara använt några outfiters..
så nu varje gång försöker jag lära mig den läxan men det blir till slut ändå samma sak som alltid.....
Nu är det lite extra svår uppgift för jag ska ju först till NY, där är det kallt och därefter till Mexico, varmt vilket det innebär då att jag måste ta med bägge- vinter och sommar kläder...

3 par skor ska jag ta med, tänkte först 4 men det räcker nog med en festskor.
3 vinter outfiter
4-5 sommar outfiter....

Ni får jätte gärna tipsa mig.. vad som är bra idé att ta med och tänka på.. Självklart ska inte glömma det viktigaste.. PASS!


kram


Kommentarer
Postat av: sadia

oh vad härligt med new york :)

2009-01-01 @ 11:15:34
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack, ja det ska bli spännande! =)

2009-01-01 @ 21:20:47
Postat av: Anonym

hej babe, hoppas ni har de bra, fina bilder du har. puss nyss hemkommen från thailand as trevligt har de varit

2009-01-08 @ 12:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0