livstecken?

Sitter här och ser att det är verkligen så många som besöker här... och fortfarande inga kommentarer här, icke.

Med fakta i handen har jag snart lika många besökare som "vanliga odödliga" bloggar..Jag är mer dödliga eftersom jag är så Vanlig. Men ändå uppskattar jag en lilla minsta vink eller ord av er..
Självklart skriver jag av min egen vilja. Men det är konstigt eftersom ni är så många som läser här och jag har ingen aning vem ni är...


Det skulle varit roligt om ni kunde offra er ibland med några fåtal sekunder och skriva kommentarer.. Visst jag kan känna av lite "orättvisa" om nu ni orkar kommentera andra bloggar men inte här trots ni kikat förbi. Även om vi bloggare har helt olika förutsättningar och stil..Om nu därför min blogg är så dryg, varför kikar det så många här då? Vi pratar nu om cirka hundra om dagen..


Och den sista punkten är att jag skriver för er också och behöver er  feedback. Det vore roligt att kunna "kommunicera" med er läsare...

Jag läser många bloggar och ger kommentarer och jag vet att de gillar att få kommentarer, som jag för då de fått feeback eller bekräftelse på sin inlägg. Vem gillar inte att få kommentarer?

Och ni vill jag ska också ge kommentarer till er så måste jag ju få veta vilka ni är, annars hur ska jag hitta er? "Internet är större än världen"... som att leta efter en nål i en höstack.


Nej byter ni er vidare med utan spår här..


Kommentarer
Postat av: Noork

Först säger jag WOW, ska ni verkligen till New York? Häftig och skoj för DIG! :D.

Ja, jag förstår dig precis hur du menar med kommenterar. jag byss oftast men en vink skadar ju inte.



Berätta gärna hur ni haft det i NY! krampuss

2008-12-31 @ 17:59:47
Postat av: Jenny

Ja det ska bli spännande, skönt att du "hajar" =)

Ja ska skvallra mer sen när jag kommit hem igem..kram!

2009-01-01 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0