Min Thule



Den trailer har jag nu, Värmlandsvagnen som jag hade förut var för trångt och är i dålig kvalitet- bakbomen gick av och allt bitar av vagnen bara faller sönder..


Så tröttnade jag på den och bytte till Thule- en större vagn med sadel kammare som är utanför. Perfekt jag behöver aldrig mer gå in mellan hästarna och kämpa för att hämta en sadel och få massor hö  på mig som hästarna mumsar ovanför på mig. 

En kompis till Tomas, fixade loggor på den. Jätte fint det blev tycker jag och Tomas företag är min sponsor ;-)


svejs!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

väldigt fint ;)

2008-08-06 @ 16:20:08
URL: http://pernylicious.blogg.se/
Postat av: Meily

Snyggt ;). Star Trailer e bäst ;)

2008-08-08 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0