Söndag...

Idag var jag på Hus&Inrednings mässan med Martina, vi hade skoj där speciellt när vi testade massage stol, när jag har gott med pengar ska jag verkligen köpa den där massage grejen =)

Där innehöll nästan allt som bad,kök,inredningsdetaljer och till med mat, godis.. Man blir så sugen att köpa snygga bad detaljer när de satt ut mässans pris vilket det är blir billigare att köpa där på plats än sen på deras affärer.
Sen när vi såg att en ställe som sålde massor av Plaza Inredningstidningar, ta 10 och betala 90 kr eller ta 5 och betala 50kr. så kan ni gissa? ja då sprang vi dit och började plocka hysteriskt. Jag köpte såklart tio st det är typiskt av mig att jag ska ha allt.


   
De blommorna fick följa med mig hem därifrån.. visst är de vackra?

Ja nu är jag helt slut över helgen.. trist att imorgon är det måndag igen.. längtar redan till helgen som kommer.


Kommentarer
Postat av: din granne

hehe visst va det skoj! tack för en skoj stund med dig! hoppas på en annan gång igen snart! ses snart! puss

2007-11-11 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0