aaarrgggh....inte nu igen

Patron är halt nu igen!           
             

Vi ska boka en tid för röntgen hos ATG klinken har jag bestämt. Jag orkar inte höra veterinärer som säger att han ska bara vila och gå på medicin. Nej jag vill veta riktiga svaren, där som kanske syns på röntgen.

För varje gång jag sätter igång honom och kommit en bra bit fram så blir han halt, fan irriterad jag blir! Det sätter stopp för oss hela tiden suck

Känns som jag snart ger upp hoppet om honom, känns som han har något som inte stämmer.

Min dröm om honom börjar splittras nu.....


Kommentarer
Postat av: Mona Bresgen

AJ, så tråkigt. Hoppas att det är inte allvarlig med honom. Ta väl hand om honom! Kram

2007-11-15 @ 13:29:33
Postat av: Meily

Hej. Det var ett tag sedan jag kikar in ditt blogg =). Nej där med Patron =(, hoppas inte lösbit i benet.. Hoppas han bli frisk o fräsch snart.Tänker på er ofta och saknar er =) puusss Meily

2007-11-17 @ 22:00:55
URL: http://stallmeily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0