Kök planer



 

I den stilen vill jag ungefär att mitt kök ska se ut..

Som ni vet har Vi köpt en gård, ett stort fint hus. Men Vi har planer att renovera huset, vilket då är jag full med planer =) jag som älskar att inreda.

 

Numera är köket rätt ok ut, ser ut som de flesta ?slitet öbo kök? Inte illa menat till de som trivs i öbo =)

 

Som bilderna ovan vill Jag ha! Jätte snygg och fräsch ut! Men vet inte än om ska ha handtag på eller utan? mm aja vi få se

 

Jag kommer att berätta vad för planer vi ska göra med huset och hur det blev sen efter när vi gjort klart med projekten och så här framöver.

Tänkte ladda ner före och efter bilderna. Så det blir kul att se och jämföra. (Se hur resultaten blev)

 

Vi ska själv klart inte direkt vända upp och ner på huset ,utan ta en sak i taget =) Annars blir Tomas tokig på mig. Eftersom jag är sån som vill göra allt klart på en gång =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0