En Lilla Hästgård

Fan jag kan inte fatta själv att det är sant, vet ni vad?
Vi har köpt en lilla häst gård! Med ca 4,2 ha tomt.

Vi gjorde en fynd på huset; 4hundra tkr mindre än vad utgångspriset var.

Härlig det ska bli! jag har fullt med planer i huvudet med hur jag ska trixa och fixa huset =) Skit skönt det ska bli med att ha mina hästar på egen gård och slippa möta de snobbiga stall tjejer på kolletiv stall som hela tiden lägger sig i och tror alltid att de är bättre än någon eller alla.
Självklart får man hyra sig in hos oss men då gäller det folk som INTE går bakom ryggen på en! Bara trevliga hästfolk är välkommen!

Paddock finns, vilket det är perfekt för mig, slippa bygga en hel ny paddock.

Gården inte ren av lyx utan i mycket bra skick. Jag ska göra den till lyx =) men på min eget vis och smak.


Vi flyttar in snart, längtar jätte mycket!


Huset




Stall med stor lada, kanske bygga ett ridhus av, fniss


Kommentarer
Postat av: Piiiiz

Ser ju helt fantastiskt underbart ut!!!
:D

2007-08-12 @ 00:32:45
URL: http://piiiiz.blogg.se
Postat av: Sara

va mysigt det ser ut!!!

2007-08-12 @ 23:33:32
Postat av: Maarit

Mysigt, vart stor hus? bara lite undrad.. jag köpte min ung häst från vintrosa 9 år sen.. jättefina bilder..

2008-03-11 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0