beställt =)


Kommentarer
Postat av: Noork

Kuulllll!! :oD. (vilken färg beställde du? Den passar bättre på dig än på mig. Min Tävlings GPA (gamla modell) hjälm älskar jag ;) och den använder jag endast på tävling eller tränar för proffs tränare =) för vara fin ha ha.

2010-02-15 @ 14:43:25
URL: http://argo2003.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jaa den e såå jävla snygg och sitter perfekt, inte som en ägg format som flesta hjälmar är...svart beställde jag. Var också sugen på brun men börjar med svart =)



haha jag med, det är nog många som gör så att ha de finaste grejer på sig när de ska ut och tävla eller träna=)

2010-02-17 @ 14:57:27
Postat av: Noork

en kompis till mig har bruna och den är så snygg på henne. Passar dig med är jag säker på ;).

Jag funderar på köpa ny tävlingshjälm, den GPA som jag har får ersätta för min andra gamla (den som "åker ner" hela tiden när jag hoppar).. Få se.. Vill ha en som ser snygg och passar mig. SHITSVÅRT!

2010-02-18 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0