Väl hemma igen..måndags

Jag är hemma igen dock det har varit lite jobbig resa hem, mer än 15 timmar. Det innebär att jag har varit utan en natt utan "levt två dagar på ljus dag"..eftersom vi flög ju genom natt, det kändes inte mycket och det är inte så lätt att sova gott i 40 cm bredd flygstol..

Så det är skönt att komma hem igen med nya erfarenheter och syn på livet när man har vilat och kommit bort ifrån den gråa dimman här. Man brukar ju få tid att tänka och inspiera sig när man varit bort hemifrån.
-borta är bra men hemma är bäst sägs det i alla fall =)

Min resväska älskade NewYork så mycket som jag men jag kunde inte göra som den, Den bosatte sig kvar i NY..ville inte komma med på planet hem. Å alla mina bästa kläder och MIN pälsmössa....

Förhoppningsvis kommer väskan hem inom kort.





svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0