Ja jag vann..

Jag vann en pälsmössa (såklart fuskpäls) på tradera.com. jippi 
Jag ville ha en speciell pälsmössa, absoult inte bruna eller röda nyanser som flesta andra har. 
Nej jag ville ha päls som har olika av grå nyanser.
Där såg jag en på traderas hemsida. Den hade jag för mig bestämt att jag skulle ha. Och vilket då vann jag. Stor konkurrens var det men jag lyckades klura mig fram. En aktionens teknik  använde jag om nu man kan kanske säga så ;-)

image125






Dagens "kopia av Burberry prorsum 07"


image126
 

God Natt

Kommentarer
Postat av: Jessie

ang ditt inlägg, "målat klart!" säger du att du dyrkar stilrent och att du kanske är en tråkmåns, men stilrent kan vara jävligt snyggt också, beroende på kombinationen :) jag är säker på att ditt hus blir riktigt fint.

2008-01-23 @ 22:50:04
URL: http://uniiique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0