Vill ha! Ryttaroutfit


Kommentarer
Postat av: Julia

jag tkr faktifkt att stövlarna e grymt fula ;)

2010-10-28 @ 19:34:22
Postat av: Jenny

haha det tyckte jag med först tom de gamla tretorn ridstövlarna var fula men när jag var på Kumla hopptävling nyligen så såg jag att några ryttar hade dom, så satt dom as snygga och det såg i9nte ut som på "bilden"! så nu måste jag iväg och prova =) men har nog lite för många redan så måste använda upp dom först

2010-10-28 @ 20:37:04
Postat av: Jenny

haha det tyckte jag med först tom de gamla tretorn ridstövlarna var fula men när jag var på Kumla hopptävling nyligen så såg jag att några ryttar hade dom, så satt dom as snygga och det såg i9nte ut som på "bilden"! så nu måste jag iväg och prova =) men har nog lite för många redan så måste använda upp dom först

2010-10-28 @ 20:39:32
Postat av: Emma

Tycker också stövlarna ser lite fula ut .. haha :P

Men har hört att de där stigbyglarna ska vara superbra :D

2010-10-30 @ 14:36:46
URL: http://cavalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0