Skitskitskit helvetes helg! Jag har haft s...

Skitskitskit helvetes helg! Jag har haft så jävla dålig helg, tävlade i askersund. Bägge hästarna gick hemsk dålig! Åh vad jobbigt det känns. Jacky stoppade sig ut alla klasser utom en. Och sen var gina på ett riktigt märr humör, ville knappt hålla sig ihop och lyssna på skänklarna så fort jag red framåt stannade hon och studsa upp och ner. Gick knappt rida henne. Men Jacky har faktiskt ändå gått lite framsteg med mig vi klarade iaf några titthinder. Som Ifjol stannade hon ut sig på första. JaJa jag e så bitter nu.. Ska de någonsin släppa? Eller ska jag kämpa? Jag vet inte...


Kommentarer
Postat av: Noork

Gumman! Typiskt av de damer. Tappar inte mod. Du är skicklig ryttare hörru! Jag hade problem med A med hans galopp takt. Niklas Jonsson sa att han är svårast att känna på vilken hoppgalopp han behöver. Niklas klarar nästan inte komma perfekt in hinder med A, för nära eller för tidigt. Jag avbröt 120 klass förra vecka eftersom det känns KASST efter fina runda flera 120 vi har gjort.



Heja heja gumman Jenny Grahn!

2010-05-31 @ 16:10:09
URL: http://argo2003.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0