vikingline


 kolla killen (gurra) till vänster hehe.. Jill Jag Sanna

 


vi gillade han med kjolen


strawbetrry draquiri blev självklart min bästa drink för kvällen


Fullt ös med 70-80 tals hits


Outfiten


Jag hade jäkla kul allt flöt på bra och festade lagom perfekt.. inte som sist vill säga..

Dagenefter fick jag sova ända till tolv nästan, har inte fått göra det på jätte länge.
Sen gick jag ner på spa och gjorde AHA kur ansiktebehandling. oj resultatet blev fin nypon-rosig hy istället för grå glåmig vinterhy. Det är mitt ansikte värt till eftersom den har fått rätt mycket stryk nu för tiden som att vara ute i tolvtimmar vid 20 graders minus och jag stressar gärna för ofta så jag måste vara snällare mot den nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0