Idag red jag igen efter tre veckors vintervila från ridning

Börjar sätta igång hästarna nu igen, de har fått lite jullov..som jag. Blä det är lite jobbigt när det är fortfarande så kallt och halt på vägarna när nu jag får köra hästarna till folkis för att rida i ridhuset. Menmen jag kan inte låta dom vila mer för annars hinner jag inte träna upp dom till tävlingssäsong.. allt vore mycket lättare när det är lite varmare. Längtar till vår!!

Och idag hade jag inte bra start med hästarna.. Gina hade tappat en del muskler mest runt halsen suck och hon var stel som en pinne... och sen blev jag sparkad av Jacky. Helt chockad. Hon bråkade när jag skulle kratsa bakhovarna och vips lyckades hon träffa mig. helvete!



120klass Jacky


Längtar till tävlingssäsongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0