Den här hästen är helt fantastisk



Igår gjorde hon sin bästa 110 runda någonsin..rev inte ett enda hinder. Hon blir bara bättre och bättre.. vad har flugit i den där sura märren?
Visst hon var lite grining i början vi stannade på första hindret men sedan fattade hon och gick som tusan. Jag har lyckoruset kvar. Det var verkligen en härlig runda med bra rytm och jätte fina språng.
Det kändes jätte skönt att vi tagit ett kliv framåt.. och hoppas det fortsätter rulla framåt, absolut inte bakåt!

(ska försöka få in filmsnutt här) måste man göra det via youtube?

Jacky strulade till som vanligt, jag kunde inte rida henne bra, hon blev som en sten och blockerade mina skänklar.  

 Gina

 Gina







Kommentarer
Postat av: Mamma

Så roligt!

2009-09-20 @ 09:52:35
Postat av: Noork

Det glädje mig med! Ni var helt fantastiskt!! Det var rolig att jag fick följa med! puss

2009-09-21 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0