jaa...vad för rubik ska jag skriva??

Träning med jacky för Britt gick faktiskt bra, att det går bra igen kan jag säga..Vi hoppade vanliga hinder, inget titthinder så det var inga problem. Hon vägrade nån gång när jag inte kunde bestämma mig avsprångpunkten ev blev osäker med avståndet. Vi tränade på svåra vägar som hinder på diagonalen och därefter 5 galoppssorång till kombinationen med oxer längst ut på långsidan.
I början var det lite bökigt eftersom jag inte riktig hittade rätt linje emellan så det blev stökig avhopp in till kombinationen.
Vi tränade ocksså på bommar i 20 meters volt, vi skulle välja och bestämma galoppsprång antalen mellan dom. Jag red på 9.. i vänstervarvet lyckades jag få jämn 9 språng var medan i högerv varvet blev det 9 - 11.. ? Det kändes som den ena sidan var kortare än den som kommer efter bommarna.. eh Ha bra övning den där.

Vi fick också hoppa på tripplerbarr hinder.. inga fara där heller.




Hovslagare Janne kom idag, toppentoppen, han skodde Jacky & Merlin. De var snälla, ingen bråkstakar här inte idag.
Patron var tom snäll...fortfarande gäller det 30minuters skritt pass.

På måndag ska Vi ha banhoppning träning i kumla, Britt ska finnas i hand med mig och ger kritik. Där kommer det finnas många titthinder, bra för oss! Och sen privat dressyr lektion på Fredag...

aja oj vad värst hästeri det blev sistone, det är vad mitt liv mest består av...

Justjust idag är jag skit sugen att sälja allihopa, ja Merlin, Patron och Gina därefter istället köpa två riktiga svårklass hästar..såg några riktig bra hästar från nuv. ridsporttidningen.


svejs!

Kommentarer
Postat av: Älvan

ja det äkanske är lika bra det. köp ett par riktiga hästar som håller så du kan rida ordentligt o komma vidare om du nu vill satsa ordentligt..

2009-03-11 @ 23:36:36
Postat av: Mamma

Så roligt att det har gått bra för Dig med Jacky. Puss

2009-03-15 @ 19:10:56
Postat av: Noork

Tänker på er idag, heja :)! smsa gärna hur det gick =)pusss

2009-03-16 @ 12:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0