Mjukstart på min tävlingssässong..

Hej på er! Idag har jag jobbat och sen tränat för Britt med Gina. Superbra Gina gick idag trots att hon var lite märrig.
Men i alla fall...






Pay and jump på min hemmaplan Kumla ridklubb i söndags, ledsen att det är jätte dåliga bilder, ni kan skylla på min kamera. Den sagt upp sig och strular med batteri...det var synd.

Tompa hann bara filma mig och Gina sen dog kameran så det blev ingen film på Jacky och min första runda i 110 klassen. Jag kan bara berätta att första rundan gick inte så bra, vi fick några havrestopp. Efteråt sa Britt att jag måste starta om, då fick vi vår bästa runda hitills! wow vilken häst Jacky var!
Det var första gången för mig och Jacky att hoppa "en hel bana", och 110 klass. Jag har inte hoppat den höjden med henne innan. Så jag visste inte hur mycket hon krävde, därför rullade det på skit bra i andra rundan.

Med Gina gick det bra! Hon var felfri, trots att hon var ganska märrig av sig. Slog med huvudet och studsade vid varje mellanrum av hindren.. sparkade mot ridhus väggen så fort när hon fick chansen. Så jag lät henne löpa och hoppa då funkar det ganska bra ändå, men jag skulle helst vilja ha kontrakt med henne under ritten.


Nu är jag helt slut, god natt!


Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det - vill du att jag ska prenumerera på din så skriv till mig och säg att du lagt till mig så lägger jag till dig efter det! :) alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! NU ÄVEN EN MAGISK MUGG! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-27 @ 21:33:10
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0