New York New york

En solig dag, Jag gick på 5 avenyn och shoppade, Vad många fina kläder jag var sugen på, hade jag lite mer pengar hade jag packat dem på direkten i kassan.. Får jobba mer så jag kan boka till NY igen till vår




.

Tog en frukost kaffe i Trumph´s svarta glasade lyx skrapa under shoppningen..

Handlade lite på Sephora, Magic Primer från Smashbox tog jag med.

Besökte också Nina West, prisvärda och snygga skor! Jag hoppades att jag skulle hitta ett par förra säsongens kilklack som caroline på modefeber har, på rea.. men tyvärr fanns de inte där utan bara med gröna ormskinn hrmm..




Självklart kikade jag in juicy couture och forever 21 också.

Sen hann jag också vara uppe på Empiree tornet, därifrån kunde man se hela vackra Manhattan och möta en massa tama duvor. Men upp kommer jag inte igen för min ben blev som spagetti efter all kö..

På kvällen blev det lite för mycket cosmopolitan på marriott hotel.




 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0