ATG Med Gina

Inte bra... som vanligt med mig.

Hon var halt båda fram troligen satt det i knät.. jag tycker att det bara är såå skumt med allting detta.. Känns som det finns någon som ber att det ska gå dåligt för mig med allting eller så hatar ödet mig.. skitsamma man börjar faktiskt fundera på sånt när det "jämt går imot mig"......så att man blir knäpp snarare tokig.

Vetetrinären sa i alla fall att det kan vara att Gina varit sned för att hon försökte dölja smärtan och så nu blossar det upp.
Hon har varit sned långt före jag fick henne (enligt förra ryttaren och gamla vet.besiktningen) och "ingen duktigt häst folk eller jag själv märkt att hon haltar" .
Hon gick genom veterinär besiktningen två gånger under tre år.. nyligen för några månader sen gick hon ju genom på strömholm djursjukhuset tom en veterinär provred henne. Eftersom jag berättat att hon sned och försökte säga "allt negativ om henne" så att de skulle undersöka noga.. Svaret blev ändå att hon var mer frisk än en normal medel häst. alltså antyder dom att hon är 120% frisk....


Ja... Vi åker tillbaka om tre veckor. Gina behandlades med kortison idag på båda framknäna.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Så trist att Gina inte är bra! Jag förstår att Du känner att allt är emot dig, Du har verkligen haft otur.

Din Mamma

2009-02-22 @ 16:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0