Strömholm klinik

Idag vaknade jag kl 05, gjorde ordning Patron och åkte upp till stan för att lämna Yaya på dagis sen tanka bilen, Därefter äntligen på E18 till Strömholm.

Samma där på strömholm som på ATG här i Örebro, de.... TROR.... ( jag hade hoppats på "direkt svar") för jag är trött på att inte veta riktigt varför Patron haltar...

Att felet satt på fram höger knä, och de hittade tydligen ett till fel, Bakkota Vänster. De trodde först typ av kotled eller hov inflammation men bedövningen som skulle dämpa dessa smärtor men det gjorde de inte utan Patron fortsatte halta vilket betyder det att smärta inte satt på senan eller kotan.. 
 
Då nu ska Patron behandla med lite medicin och de gav honom några sprutor på benen... Två veckor ska vi dit igen.


P.s Jag tror Gina är som vanligt igen, hon kändes väldig fin i fem dagar nu så det verkar gå uppåt igen med hennes märr humöret, Vi hopptränade igår för Britt som vanligt så sa hon att Gina hoppade bättre än någonsin, Där kändes verkligen bra att höra- att Gina kan bli bättre trots sin bekymmer D.s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0