mycket mycket...och Internet pajade.

Jag ska inte tjata att jag har mycket att göra mer.. det har jag alltid.
Förra Torsdagen lämnade jag Patron till Strömsholm, och de gjorde en liten operation, som gick bra. typiskt jag blev besviken igen, de kunde ej hitta felet utan de försökte ta bort de små fel som de ser och kan tänkas vara felet. Så han ska stå i boxvila i en månad.. trevligt..Han kommer inte hålla kvar på marken. Jag törs faktiskt inte sätta igång honom, för jag har känsla att han blir nog halt igen.
Det är minus nu och isigt, jag har fortfarande sommardäck på mitt släp! Måste byta snarast.. tid tid...

Skulle träna för Britt med Jacky i tisdags men Jacky hade balltrampat på sig ute i hagen så det såg inte bra ut, så det var bäst att ta det lugnt denna här veckan med henne, så såret kan läka.. Veterinären sa att det kommer att läka själv trots det ser lite läskligt ut.

Så jag tog med Gina istället till Britt, det gick super bra! tempo och luriga vägar övning. Britt sa att Gina blivit mycket mycket bättre med att gå i spåret som jag har berättat förut att hon är så jäklig sned! och biter gärna fast vid högervarv för att slippa och skjuter ut bakdelen.  

Ja och det var riktigt stökig förra helgen, det kom 12 gäster och det blev lite "house extreme makover"  Vi satt köket på plats och la in nytt golv.. blabla.. Så hoppas vi hinner med allt tills jul då får vi snyggt rent fint nytt kök.
Trött på stökiga nu.. Tur jag har stallet, jag kopplar alltid av där och är i en helt annan värld då.



Och det är dålig med outfiters, om nu ni tyckte om att kika på dem, det är bara att jag inte har mycket tillfälle klä mig än fula blåa och neon gröna arbetsbyxa. Men det kommer.. håll utik =)


Bilder....från förra helgen

 där i väggen hängde vårt gamla fula kök..

 Nya golv, ja ni ser hur stökigt det är.


Och en litet smakprov av helheten..






Puss!

Kommentarer
Postat av: josefine.n

Hejhej



Jag skulle bara fråga om du kommer ihåg vilken ras var den fux häst som heter Exet. Han stod förut på löddeköpings ridskola.

kram Josse

2008-12-01 @ 00:49:41
Postat av: grannen

;) blink, snyggt kök! det blir bättre m pållarna snart ska du se!

2008-12-01 @ 10:41:10
Postat av: Jenny

Josefine; Hej! Exet var en arab. Kram på dig med!



Martina; tackar =)

2008-12-01 @ 18:25:19
Postat av: josefine.n

Då gissade jag rätt:D Tilla och jag pratade om exet för vi undrade om han lever eller inte. Ska googla runt. Kram på dig med:D

2008-12-02 @ 11:21:04
Postat av: Jenny

ring till highcahaparral och fråga. de har nog svaret. Men jag gissar att han är i trapalanda nu. Kram!

2008-12-02 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0