Hej

Jag har hemsk verkligen varit en dålig bloggerska på sistone, nej lider inte av bloggtorka utan lider av tidbrist.
Det är så mycket som händer just nu och har hänt....

Hopptävlingarna som jag varit på nu förra helgen och innan det, Båda tävlingarna gick super bra!
Den 27/4 Latorp lokaltävling 1m klass felfritt,
Den 2/5 Kumla reg.tävl 1m; rev ett hinder mitt fel, vi kom för nära men annars kändes Gina riktigt bra!
Vi ska försöka debutera 1.10  om ca 2 veckor..

Och nu har jag börjat träna två gånger i veckan för Britt i Kumla.. alltså med både Patron och Gina.
Med Patrons hoppning har det blivit mycket bättre nu, han är nästan återställd till sitt vanliga jag igen och tycker roligt att hoppa och är mycket framåt.

Hästarna har går ute nu dygnet runt, det är så fint ute. Och det är skitskönt att inte behöva göra skitjobb i stallet, lär slippa det nu i ca 5 månader nu yeah..förhoppningvis är går de in igen vid slutet av september..

Nu i helgen kommer sadeltanten Laila med massor sadel som skall pröva på alla tre, ska bli skoj. Det blir både hopp-dressyr sadlar..

Fortfarande är jag bekrymmad över om jag ska sälja Merlin eller inte.. där är det svårt...


svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0