I helgen har det bara besått av träningar & åter träningar hemma

Idag hoppade jag med Gina (yester lamborgina) för första gång, det kändes faktiskt bra för att vara första gången, Hon har en tendens för att hoppa lite för tidigt vilket då jag inte hängde med ibland. Men annars känns hon väldigt bra och säker. Jag måste bara få lära känna hennes teknik och hitta alla hennes knappar.

Tränade också  med patron, han kändes väldigt bra! men de sista dagarna känns han lite slö.. jag ska se om hans foderstat och se om det blir bättre då. 

Nästa helg ska jag försöka starta dom i "tränings tävling" igen som jag och Patron gjorde senast. Ska försöka sikta på 0,90m. Få se hur det blir beror på hur de bägge känns under här veckan som kommer..

nej då nu får de räcka, har så mycket göra så jag får lägga bloggen åt sidan för kvällen.

svejs! ni får ha en bra kväll ikväll! njut sista timmarna som är kvar av helgen sen är skitjobbet tillbaka..

image237

Gina går bara bättre och bättre för var dag hon bor här.




image238

Kommentarer
Postat av: grannen

man kan skymta lite av mej ;) visst var det en massa kort jag tog? haha puss!

2008-03-10 @ 11:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0