Visst, är han söt?

Patron, när han var liten...........................



Kommentarer
Postat av: grannen

oja söt!

2008-06-24 @ 12:56:47
Postat av: syrran

Så sött. kan inte tro att han var ljusare än han är nu :) puss

2008-06-28 @ 22:03:14
Postat av: Cri

Va, tränade du också för Britt Pärsson på Kumla RK!

Jag hade henne också när jag var liten, jag red först på Kumla RK, jag började där när jag var 7 år gammal. Britt och hennes syster undervisade oss. Jag red alltså inte, det är mera som jag åkte på fjording Nora. Sedan hade jag en snygg svart "Gembler". Cilla red också där en period.

2008-07-05 @ 13:43:40
Postat av: Jenny

Grannen & syrran; Tack =) ja sant man skulle kunna tro att han skulle bli brun, inte mörk brun som han e nu..

Cri; Världen är så liten. Skoj. Ja tränar för henne nu ca 2 ggr i veckan. Ska fråga henne efter dig =) när jag träffar henne nästa gång. Vore skoj om hon kom ihåg dig.



Puss

2008-07-22 @ 21:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0