Vagabond JAM!

image99 my love kom hit!



Som jag berättat förut att jag verkligen vill ha Vagabond jam skor, som några riktiga snygga modeflickor har lyckas fått tag i dom har jag sett.
Jag var ute i sista minuten som vanligt så de är helt slut och sold out-fucked! överallt!

Men gav jag upp?.. nej inte än så jag fann en polsk sko hemsida. Där hade dom några kvar och jag slog självklart till och betalde... tusen kronor inkl frakt så skorna kostar lika mycket om jag skulle köpt dom här hemma i Sverige så det gjorde inget tänkte jag.. Problemet är nu att jag kom på, är den polska sko hemsidan verkligen seriös?

Suck... det får vi se om skorna jag slog till på någonsin kommer hit till min famn... 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0